loading...
شهر ماشین
تبلیغات

http://upload.tehran98.com/upme/uploads/c650a6806ac99d042.jpg http://upload.tehran98.com/upme/uploads/2531edd107fc15d41.gif


Admin بازدید : 171 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

شبیه ساز خودروهای سنگین  با امکانات جالب دیدنی میباشد که برای اولین بار با قوانین رانندگی در اروپا و با ماشینهای سنگین ساخت اروپا شبیه سازی شده است . در این شبیه ساز شما ضمن لذت بردن از خود آن میتوانید از تمام شهرهای آلمان بازدید کنید. از فرانکفورت به مونیخ و… بار ببرید.
در این شبیه ساز سعی شده که هم چیز ریل باشه یا به عبارتی تا حد امکان به سمت realistic بودن میل کنه تا کاربر خودش رو در فضای واقعی حس کنه ؛ مثلا در حین رانندگی گازوییل تمام میکنید و باید همیشه مطمن باشید که تا پمپ بنزین بعدی که از روی نقشه میتونید پیداش کنید باکتون پر هست ! یا اینکه راننده پس از مدتی احساس خستگی خواهد کرد که حتما باید پارک کنید و استراحت کنید وگرنه پلیس شما را جریمه خواهد کرد , ضمن اینکه از تمام قوانین راهنمایی و رانندگی مثل سرعت مجاز , راهنما زدن در مواقع لازم , سبقت غیر مجاز و … باید تبعیت کنید وگرنه در حین انتقال یک محموله ممکن است چندین بار جریمه شوید !!!

 

Admin بازدید : 101 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (1)

ریس‌نت فعالیتی است ابتکاری و خلاقانه با رویکردی آموزشی با تمرکز بر آموزش رانندگی حرفه‌ای مجازی. حال در این بخش می خواهم بگویم که ریس نت برای چه گروههایی چه قابلیتهایی دارد.

LFSشبیه‌سازی است کاملا حرفه‌ای که برای گروه‌های مختلف سنی قابلیت‌های متفاوتی دارد.

۱ـ افرادی که کمتر از ۱۵سال سن دارند: این افراد بیشتر به عنوان یک بازی به این شبیه‌ساز نگاه می‌کنند و هر چه بیشتر فعالیت می‌کنند بیشتر به راز و رمزهای آن پی می‌برند.

۲ـ گروه دوم افرادی هستند که برای آموزش رانندگی به این روش روی آورده‌اند. این گروه نیز با استفاده از کاربردهای بسیار زیاد این شبیه ساز با تمرین‌های مکرر می‌توانند بدون خطر به طور کامل رانندگی را بیاموزند.

۳ـ گروه سوم کسانی هستند که بالاترین رده سنی را در بین کاربران دارند. این گروه گواهینامه رانندگی نیز دارند ولی از رانندگی هراس دارند که بیشتر آنان با کارکردن بر روی این شبیه‌ساز فوق العاده توانسته‌اند بر ترس خود غلبه کرده و بر مهارت‌های خود در رانندگی بیافزایند.

در بین این گروههای کسانی هستند کارهای بسیار جالبی با این شبیه‌ساز انجام می دهند. یکی از پیست‌های این شبیه ساز Car Park نام دارد کار پارک محدوده بزرگی است که که در آن می‌توان هر کاری کرد از پارک کردن ماشین تا ویراژ دادن، د‌ریفت و .... جالب اینجاست که تعدادی از کاربران دو یا سه نفری در این پیست پارک دوبل را نیز انجام می دهند و یا دوستانی که دو یا چند نفره با انجام دادن مسابقات قدرت و تکنیت خود را در رانندگی به رخ هم می‌کشند و...

کشورهای اروپایی و آمریکایی سالیان زیادی است از این شبیه ساز جهت آموزش رانندگی استفاده می‌کنند. و اکنون این شبیه ساز در مجموعه ریس نت با تفاوتهایی در ایران نیز شروع به فعالیت نموده است و در این مدت کم توانسته بسیاری را مجذوب خود نماید.

حال روی سخنم با شما والدین محترم است می‌توانید با اطمینان کامل فرزندان دلبندتان را به این مکان آورده تا در محیطی سالم یکی از جذاب‌ترین کارهای جهان (رانندگی) را بیاموزند.

Admin بازدید : 109 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

در این شبیه ساز فوق العاده حرفه ای نکته های زیادی وجود دارند که هر سری چند تا از آنها جهت اطلاع در این وبلاگ گذاشته خواهد شد.

۱ـ سیستم دنده: در این شبیه ساز از دو حالت می توان استفاده نمود دنده معمولی و اتوماتیک که هر دو ۶ حالت دارند درست مانند ماشین های دردسترس امروزی.

۲ـ سیسستم فرمان: فرمان این شبیه ساز درست به اندازه فرمان ماشین های هیدرولیک عمل می کند ولی جالب اینجاست که با انتخاب هر ماشین تعداد دورهای فرمان آن نیز تغییر می کند.

در هنگام برخورد ماشین با یک مانع فرمان حالت ویبره ای داشته و در همان جهت برخورد واکنش نشان می دهد.

۳ـ درست مانند رانندگی با ماشین اگر با دنده معمولی کار کنید حتما باید کلاج و گاز درست فشار داد در غیر این صورت ماشین حرکت نخواهد کرد.

۴ـ دور موتور: با استفاده از هدست نصب شده بر روی دستگاه شما میتوانید صدای موتور را شنیده و طبق صدای آن دنده را عوض نمایید یا گاز را کم و زیاد کنید.

۵ـ نفراتی که به صورت آنلاین با هم در حال مسابقه هستند می توانند حتی از شهر یا کشورها متفاوت با هم صحبت کنند.

۶ـ صندلی: کاملا قابل تغییر بوده و می توان فاصله خود را از فرمان و پدال ها تنظیم نمود.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 177
  • بازدید سال : 3,513
  • بازدید کلی : 25,499